Proste zasady

Piłka jest okrągła, a bramki są dwie.

Sprawdź jak zagrać »

Instrukcja

Jak stworzyć swojego zawodnika

Zaloguj się, a jeśli nie posiadasz jeszcze konta, załóż je koniecznie jak najszybciej tutaj.

Ściągnij

Pobierz aplikację, którą znajdziesz tutaj.

Po uruchomieniu koniecznie sprawdź identyfikator programu, pobierz ze strony i wprowadź klucz licencyjny (File > Settings).


Uruchom Visual Studio

Aby zagrać musisz stworzyć algorytm. Najwygodniej będzie go napisać w jakimś środowisku programistycznym – my polecamy VS 2015.

Wersje darmową ściągniesz np. stąd:
www.visualstudio.com

Utwórz nowy projekt

W oknie wyboru nowego projektu wybierz Class Library


Trenuj swojego zawodnika

Do utworzonego projektu dodaj referencję do biblioteki Evertop.Soccer.Common.dll



Utwórz nową klasę dziedziczącą po interfejsie IPlayer



Zaimplementuj wymagane metody - interfejs jest prosty:

  • jedno property Name – nazwa Twojego zawodnika,
  • dwie metody:
    • GetNextMove – jako parametry otrzymujesz historię ruchów, aktualną pozycję piłki oraz możliwe ruchy z danej pozycji, musisz zwrócić kierunek, w którym chcesz kopnąć piłkę, pamiętaj masz na to tylko 3 sekundy!
    • StartMatch – tutaj otrzymasz informacje w jakim kierunku trzeba atakować orazwymiary boiska.
Pomysłów jest sporo.


Rozgrywka

Po implementacji skompiluj, zbuduj i... gramy. Uruchom ściągniętą wcześniej aplikację i kliknij Set Player B. Wybierz swoją DLLkę, którą wcześniej zbudowałeś i naciśnij Start.